Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Tussenstop Singapore

Door: Familie Vink

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

06 December 2014 | Singapore, Singapore

Dag allemaal,

Een bijzonder Sinterklaasfeest 2014: de eerste dag van onze vakantie naar Nieuw Zeeland! Pakjesavond hebben we natuurlijk eerder al gevierd.
Een half uur na schematijd stijgen we om 11.00 uur op van de Kaagbaan voor een reis van 12 uur naar Singapore. Op Schiphol werden we uitgezwaaid door familie. Arjan mocht bijna niet mee: hij leek niet meer op de foto in zijn paspoort!

Na een voorspoedige vlucht landden we om 6.00 uur lokale tijd in Singapore. Voor ons gevoel vrijdagavond laat (23.00 uur), dus tijd om te slapen. Daar waren we ook wel aan toe. De kinderen hebben het slapen zelfs “uitgesteld”. Na even zoeken vinden we het hotel en kunnen we lekker gaan bijkomen.

Inmiddels is het 18.30 uur lokale tijd, 7 uur tijdsverschil met Nederland. Over een half uur boarden voor de volgende vlucht en dan echt naar “down under”.

Tot de volgende keer!

• 06 December 2014 - 11:51

Ed En Trudy Vink:

Op teletekst stond vertrek 10.41 uur. Dacht het vliegtuig vanuit huis te zien en vastgelegd. Niet dus. Fijne reis verder naar down inzet voor jullie zessen. Gr, TE

• 06 December 2014 - 14:58

Marja:

Oei, da's altijd lastig met die kinderfoto's in paspoorten...
    Je staat denk ik toch even van: "Wat krijgen we nou?"
    Goed dat het eerste deel (verder) voorspoedig is verlopen en leuk om al even wat te kunnen lezen.
    Succes met de rest van jullie reis!

Groetjes, Marja

• 06 December 2014 - 19:47

Cor En Nel:

een goeie tip voor mensen met jonge kinderen die waarschuwing als je wel graag met z'n allen mee wil.
    Hopelijk is de tweede helft van de reis goed gegaan en zitten jullie lekker in de zon.
    Groetjes cor en nel.

• 06 December 2014 - 21:09

Anne-Wil:

Goede reis verder!! Over twee weken wij ook Down Under!