Voorbereiding van onze reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Voorbereiding van onze reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Voorbereiding van onze reis naar Nieuw Zeeland

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

26 Juli 2005 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal!

Nog minder dan 3 maanden: dan reizen wij af naar Nieuw Zeeland, het land van de lange witte wolk, voor een verblijf van bijna 3 maanden!
Aan het begin van het jaar hebben wij de eerste voorbereidingen getroffen voor deze bijzondere reis.
Wij zullen op maandag 24 oktober a.s. met Singapore Airlines afreizen via Singapore naar Auckland (Nieuw-Zeeland), alwaar familie ons zal opwachten. De eerste week zullen wij met hen een bezoek brengen aan Northland. Daarna hebben wij de beschikking over een camper en zullen wij verder dit schitterende land ontdekken. Met kerst en oud/nieuw komen wij weer terug bij de familie. Op vrijdag 13 januari 2006 (volgend jaar!) hopen wij weer op Nederlandse bodem te staan. Op deze site kun je onze belevenissen volgen. We houden jullie op de hoogte!

• 27 Juli 2005 - 06:16

Martin:

Leuk initiatief dat we jullie op deze wijze kunnen gaan volgen tijdens jullie trip door N-Z.

Succes met de verdere voorbereidingen.

Martin, Lianne, Frank en Manouk

• 27 Juli 2005 - 06:43

Ed:

Net terug van vakantie. Het bruine heeft nog niet eens de tijd gehad om aan het regenachtige Nederland te wennen of ......... nog 3 maanden en dan. Leuk deze site. We zullen het volgen.

groeten, Ed/ Trudy/ Wouter en Danielle

• 27 Juli 2005 - 08:10

Eline:

Ben benieuwd. Ik zal jullie proberen te volgen in Engeland!

• 01 Augustus 2005 - 17:50

Pa En Ma Vink:

Leuk dat we jullie straks kunnen volgen. Wij wensen jullie nu alvast een fijne vakantie in N.Z. toe. Geniet van alle mooie dingen.
    Liefs jullie Pa en Ma

• 07 Augustus 2005 - 17:52

Nichtje Sylvia :):

Heeey!!

Leuk zeg dat jullie naar Nieuw-Zeeland gaan.

Ik ben hierop jullie weblog gekomen door tante Nanda!

Groetjes van Sylvia

• 07 Augustus 2005 - 20:09

Nanda(loosdrecht):

Heel goed deze weblogboek. En het werkt ook nog. Sylvia was aan het chatten en zodoende heeft ze jullie weblog. Ik laat nog van me horen wat de c.d. betreft.
    Succes met de verdere voorbereidingen.

• 12 Augustus 2005 - 10:53

Ineke Sijtze:

net terug van australia zijn daar een goede twee weken geweest alles is klaar hier. groetjes aan ieder een van jullie ome en tante alles is goed met suzanne nog een maand dag tot de volgende keer

• 13 Augustus 2005 - 22:17

Ria And Colin Anderson:

Hello Hugo and Jasperdina
    We hear from Aunty Nanda you are coming to New Zealand.
    We hope that you will come to visit us in Napier. Happy travels.

• 14 Augustus 2005 - 21:58

Suze & Andy + Our Baby Bump:

Hi Hugo and Jasperdina,
    Mum and Dad sent me your web site - It's looking good! Have a fantastic trip over and we will c u in OHOPE, NZ when u r over; by then u can meet our newest family member :)

• 30 Augustus 2005 - 18:16

Mirjam:

Hoi hoi,
    Erg leuk om jullie straks zo te kunnen volgen; wat is internet dan toch makkelijk! Veel succes met de voorbereidingen!
    Groetjes,
    Mirjam

• 29 September 2005 - 07:03

Ria & Gerrit En Jens:

Heel veel plezier van de voorbereidingen en van jullie reis, straks.
    Geniet ervan.

• 29 September 2005 - 07:03

Ria & Gerrit En Jens:

Heel veel plezier van de voorbereidingen en van jullie reis, straks.
    Geniet ervan.