Terugblik op Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Terugblik op Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Terugblik op Nieuw Zeeland

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

26 Maart 2006 | Nederland, Hoofddorp

Beste familie en vrienden,

Ruim 2½ maand zijn we weer terug in Nederland. Natuurlijk is het goed als het normale ritme weer begint, maar als je bijna 3 maanden aan de andere kant van de wereld in een geheel ander (warmer!) klimaat hebt vertoefd, dan is het wel weer even wennen. Zeker als het voorjaar maar niet wil beginnen.
Al lijkt het nu toch te gaan komen…

Wij kijken in ieder geval terug op een heel bijzondere ervaring waar we echt van hebben genoten. We kunnen dan ook zeggen: het is echt een aanrader! We kwamen dan ook met een gevoel terug dat we zeiden: “We gaan nog een keer terug”. Jammer alleen, dat het zo ver vliegen is. Dus een tripje van 2 weken is echt niet aan te raden. Maar mocht je over wat meer tijd beschikken en het land van de kiwi willen bezoeken, kom dan gerust eens langs. Wij vertellen je dan alles over onze ervaringen.

Wat wij tijdens onze reis als bijzonder leuk hebben ervaren, is het contact met het thuisfront. Zoveel kilometers ver weg van je homecountry, maar toch eigenlijk zo dicht bij via het internet. Daarom willen we vanaf deze plaats (het medium is er geschikt voor!) iedereen bedanken voor alle berichtjes via de site, de mobiele telefoon of via e-mail.

Bedankt!!

Hugo & Jasperdina

P.S. Ook na deze vakantie blijft vakantie vieren een hobby van ons (zie foto uit Oostenrijk)!

• 26 Maart 2006 - 15:30

Annemarie:

Hoi,
    Het was heel leuk om jullie site te volgen.
    We komen graag nog een keer foto's kijken. Alleen is het wat gevaarlijk voor Ruud. Dus als je wilt dat we niet emigreren, doe dan een beetje negatief over Nieuw Zeeland...

• 01 Mei 2006 - 12:18

Gustav En Raimonda:

Hoi,
    Erg leuk dat er nog een berichtje te lezen is. Maar wij vinden het ook erg leuk dat jullie weer terug zijn. Kunnen we gezellig afspreken en een spelletje doen.
    Groetjes,
    Gustav en Raimonda