Singapore laatste deel - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu Singapore laatste deel - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Singapore laatste deel

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

12 Januari 2006 | Singapore, Singapore

Hallo!

Inmiddels hebben wij ons een paar uur vermaakt op de luchthaven van Singapore. Dat lukt vrij gemakkelijk met gratis internet, al wordt je van het wachten niet veel "wakkerder". Voor ons gevoel is het midden in de nacht, maar de locale tijd geeft toch echt een uur of 11 aan.

Zodadelijk gaat de boarding beginnen en dan begint voor ons het laatste stuk naar huis. Vrijdagochtend vroeg hopen we na 11 weken weer voet op Nederlandse bodem te zetten.

Tot gauw!

Hugo & Jasperdina

• 12 Januari 2006 - 21:17

Frank & Peet, Demy En Mel:

Arme jullie, zo lang wachten, dat schiet niet op hè? Vooral als je zo moe bent. Hopelijk kunnen jullie in het vliegtuig nog lekker een beetje slapen. Een goed laatste restje reizen toegewenst en wel thuis! Lekker straks weer in je eigen bed ;)

Groetjes,
    Peet