Singapore deel 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu Singapore deel 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Singapore deel 2

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

25 Oktober 2005 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Ja, het internet op de airport Singapore is gratis, dus maken we er maak gretig gebruik van! Vanmorgen bij aankomst op Singapore schreven we nog dat het 18 graden was, inmiddels is de temperatuur vandaag (dinsdag 25 okt.) aardig opgelopen tot ver boven de 20 graden.

Na aankomst vanmorgen konden we direct instappen in de bus, die ons bracht naar ons hotel. We moesten even wachten tot onze kamer gereed was (konden we ondertussen genieten van een Aziatisch ontbijt), maar rond 8.30 uur lokale tijd (voor ons gevoel was het toen midden in de nacht!) konden we gaan slapen. Rond 15.00 uur werden we gewekt door de mobiel, want we wilden ook nog even wat van de stad zien. Dus een uurtje genoten van het mooie weer, de bijzondere stad en de mensen om ons heen.

Over 1,5 uur vertrekt ons vliegtuig naar Auckland. Nog een nachtje vliegen, dan zijn op de plaats waar we heen willen!!

Bedankt voor de leuke berichten die we via de e-mail (lezen we ook) en onze site hebben ontvangen.

Tot de volgende keer, dan vanuit Nieuw-Zeeland.

Hugo en Jasperdina

• 25 Oktober 2005 - 11:53

Marja Bronkhorst:

Tot op heden lijkt de reis voorspoedig te verlopen. Dat is mooi!
    Een goede reis ook gewenst voor het laatste stuk(je). Tot mails!
    Hans, Marja, Colin&Yannick

• 25 Oktober 2005 - 12:00

Eric:

Heel leuk.."ver boven de 20 graden..." In Nederland lijkt het niet te stoppen met regenen.. Ik gun het jullie nog steeds hoor..;)

• 25 Oktober 2005 - 18:34

Kris Mohlmann:

I think that as I write if you are not already in NZ you will be very close. I know that Mum & Dad are looking forward to having you there and to enjoy a little holiday with yoy.
    I hope you have a wonderful time in NZ, and that it is everything that you hoped it would be.

Enjoy
    Kris x

• 25 Oktober 2005 - 21:04

Gustav En Raimonda:

veel plezier in NZ. Hopelijk hebben jullie mooier weer dan de stort regens van hier.

Geniet er van en goede vlucht.

• 25 Oktober 2005 - 21:33

Ed, Trudy + Kids:

Hallo broer en schoonzus,

Het is nu 23.30 uur nederlandse tijd. Wouter is helemaal onderste boven van Schiphol en wil elke keer weten waar jullie zitten. De wereldbol en zijn poster van de wereld bieden uitkomst. Vanavond om 21.15 uur was hij nog wakker toen ik boven kwam. Hij wist te vertellen dat jullie om 21.00 uur zijn vertrokken uit Singapore. Ik gaf aan dat jullie boven zee dan wel Indonesie zaten. Hij leeft dus erg mee. Ik verwacht nu zelf gezien de tijd dat jullie boven Australie zitten dan Australie bijna genaderd zijn. Een fijne vakantie toegewenst. Trudy gaf zojuist aan dat de auto heerlijk rijdt. Tot de volgende keer op deze site. De Hoofddorpers en de Peugout uit de Anton Geesinkstraat