Haere Mai in New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Haere Mai in New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Haere Mai in New Zealand

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

26 Oktober 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Lieve allemaal,

We zijn in NZ aangekomen! De tweede vlucht verliep voorspoedig. Wij waren hier om 11.20 uur geland en ja wel de zon scheen!!! Oom Sytze en tante Ineke stonden gereed met de fotocamera ons op te wachten. Met hen zijn we eerst naar het motel gereden om onze spullen neer te zetten, te douchen en te eten en natuurlijk om bij te praten. Het voelt vertrouwd. Vanmiddag hebben we een ritje met de auto door Auckland gemaakt en zijn we bij One Tree Hill geweest. Het heet nog wel zo, maar inmiddels is de tree er niet meer, maar het blijft een mooi uitzichtspunt. Nu staan we bij de locale ANWB voor folders en om dit berichtje te schrijven. Vanavond vroeg onder de wol en morgen vroeg weer op. We zullen dan ondermeer naar K. Tarton Underwaterworld en in de Sky Tower lunchen.
Voor ons blijft de zon wel schijnen (sorry Eric :))

Liefs,

Hugo & Jasperdina

• 26 Oktober 2005 - 07:58

Ed:

De vakantie in Nieuw Zeeland is aangebroken. Geniet er met volle teugen van. Momenteel is het hier prachtig weer (zon, blauwe lucht met hier en daar een wolk en een beetje wind, waarschijnlijk overgewaaid vanuit Nieuw Zeeland, aan het eind van de dag sturen wij het weer naar de andere kant van de wereld?). De verwachtingen van het KNMI zijn de komende dagen ca. 20 graden!!!!!!!! Eric kan ten minste weer droog in zijn huisje komen (zie zijn reacties op voorgaande berichten!!!!).
    Mede namens Trudy en de kids de groeten aan Oom Sytze en tante Ineke.

• 26 Oktober 2005 - 11:48

Marja En Lars Uit Amersfoort:

Hallo familie daar ver weg. Geniet er lekker van en we volgen jullie wel via de site. Ook groeten van Zeger en Joelle

• 26 Oktober 2005 - 15:30

Marjan En Eveline:

Hoi Kiwi's

Hoe voelt zo tegenvoets.
    Genieten maar, en niet op z'n kop gaan lopen.
    Liefs Mareef.

• 26 Oktober 2005 - 16:20

Mirjam:

Hey; leuk om zo al wat berichten te lezen en fijn dat jullie goed zijn aangekomen op dé plek! Heel veel plezier en genietze! Liefs, Mirjam

• 26 Oktober 2005 - 19:50

Pa En Ma:

Leuk dit bericht te lezen. Voor mij is dit wel bekend.
    Bij ons scheen vandaag ook de zon en morgen wordt het zelfs 20 graden.

• 27 Oktober 2005 - 10:25

Erwin En Femke:

Hoi allebei,
    Fijn dat jullie goed in NZ zijn aangekomen. Nu gaat het grote genieten beginnen!
    Enjoy it! Wij zijn jalours....

p.s. onze vakantie naar Nepal is ook helemaal super geweest. We hoorden al van Peet dat jullie wat berichtjes van ons gelezen hebben.