Van Paihia naar Kaitaia - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Van Paihia naar Kaitaia - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Van Paihia naar Kaitaia

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

31 Oktober 2005 | Nieuw Zeeland, Kaitaia

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we op het noordelijkste stukje van Nieuw-Zeeland geweest, namelijk Cape Reinga. Gisteren was het regenachtig, maar dat maakte niet uit, want we moesten vanuit Paihia naar Kaitaia reizen. We zijn in bij Waitanga Treaty Grounds geweest. Hier begint de geschiedenis van NZ. Het was hier heel erg rustig, dus we konden onze tijd nemen om alles rustig te bekijken. Vandaag zijn we met de bus omhoog gereden en hadden fantastisch weer. Tot zover!

• 31 Oktober 2005 - 09:30

Eric:

Toch wel leuk dat jullie ook zo nu en dan een bui tegenkomen. Hier schijnt de zon nog steeds. Het broeikaseffect lijkt z'n vruchten af te werpen.
    Mijn vakantie zit er weer op. Ik probeer de leerlingen weer wat normen en waarden bij te spijkeren..
    Is bij jullie daar aan de andere kant van de wereld ook de wintertijd in gegaan? Wij hebben een uurtje extra in bed mogen liggen. Hoi!

• 31 Oktober 2005 - 09:40

Ruud:

Hebben jullie kunnen genieten van het punt "Where two oceans meet"? Zijn jullie trouwens met de 90 miles beach tour gegaan of via een andere route. Zonee, mocht je nog in de gelegenheid zijn neem dan de mogelijkheid te baat. Het is fantastisch om over het strand met een bus te rijden.

Succes verder!

• 01 November 2005 - 06:51

Nanda:

leuk jullie reis te volgen en jullie spreken al een mondje vol maori zoals pahia, kaitaia, waitangi, en rotorua volgt denk ik. Kaap Reinga geeft jullie een goed zicht over de oceaan en de zee. Voor mij was het anders veel mist, dus geen zicht. Geniet verder en hoor weer verder.vandaag 18 graden. groeten ook van Aart.