Van Coromandel naar Hamilton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Van Coromandel naar Hamilton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Van Coromandel naar Hamilton

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

06 November 2005 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal,

We hebben inmiddels de Coromandel verlaten en zijn nu zo'n 200 km gezakt richting het Zuiden. Onderweg genieten we van het mooie landschap en alle dingen om ons heen: dichte bebossing, groene heuvels, kilometers grasland met grazende zwart/witte koeien (echt Hollands!), schapen en zelfs kalkoenen. Op het weg is het vrij rustig, dus het links rijden gaat prima. Jasperdina heeft het inmiddels ook geprobeerd: links afslaan resulteerde direct in een op hol slaande ruitenwisser. Oftewel: richtingaanwijzer zit aan de andere kant van het stuur!! Maar verder gaat het prima, hoor!

Gistermorgen scheen heerlijk de zon en hebben we Cathedral Cove bezocht. Dit is een boog uitgesleten uit de rotsen (aan een schitterend strand). Echt vakantie! Bij terugkomst even telefonisch contact met NL gehad. Inderdaad, als of je om de hoek staat te bellen.

Veel vakantiegangers komen we nog niet tegen, het is immers nog het voorseizoen. Soms zijn we de enige bezoekers van een "attractie". Wat heerlijk! Ook nog tussendoor bij de Hot Water beach geweest. Met onze voeten ver in het zand voelde je de warmte.

Vanmorgen ook weer prima weer en daarom zijn we naar Waingaro Hot Springs geweest. Dit zijn verwarmde baden, soms wel wat heet, maar wel lekker. Nu dus in Hamilton. Straks nog even de tuinen van Hamilton (the gardens) bezoeken. Dit zijn prachtig aangelegde tuinen, vergelijkbaar met de floriade (maar dan gratis!!).

Tot zover.
Sorry, ook hier lukken de foto's niet. Niet overal hebben we ze een USB-aansluiting voor camera's.

Groeten uit Hamilton,

Hugo & Jasperdina

• 06 November 2005 - 14:36

Frank & Peet, Demy En Mel:

Wel leuk om telkens zo'n reisverslag van jullie te lezen hoor. Ook gemakkelijk voor jullie, als je thuis komt even de foto's erbij plakken en klaar zijn jullie ;)

Groetjes,
    Peet

• 07 November 2005 - 17:55

Wouter Vink:

Hoi oom Hugo en tante Jasperdina. Hoe gaat het aan de andere kant van de wereld? En waar zijn jullie nu op het noorder eiland of op het zuider eiland? Gaat het goed met jullie. met mij in ieder geval wel. En volgende week mag ik uit het gips. En ik heb verder nog niets gebroken. Groetjes Wouter.

• 07 November 2005 - 21:55

Oom Kees Tante Lydie:

Het is maandagavond 22.50 uur,nog even kijken of er nieuws is uit New. Zeeland. En ja hoor. De naam Hamelton klint ons als muziek in de oren, want wij hebben een tropisch eiland bezocht in Australië met de zelfde naam.GA DOOR MET GENIETEN!