Kerst 2005 in Gisborne - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Kerst 2005 in Gisborne - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Kerst 2005 in Gisborne

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

24 December 2005 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Hallo allemaal!

Hoera! Meer dan 10.000 pageviews op onze site. We vinden het erg leuk dat jullie ons allemaal volgen. Wees gerust, we blijven voorlopig nog berichten plaatsen, want we komen toch pas volgend jaar naar huis!

Nog even terugkomend op ons vorig bericht. We vertelden dat we een Ford Fairmont rijden. Een auto die lijkt op de Ford Mondeo. Echter, eergisteren zagen we dat een Nederlands echtpaar in een Mondeo reed. Dat betekent dus dat ze hier dit type auto wel kennen. Bij het vergelijken van deze autos (ze stonden haast naast elkaar), bleek dat de onze nog veel groter was (en natuurlijk luxer!). Is dat weer eens een meevaller, of niet soms: upgrade van waarschijnlijk B naar F!

We hebben inmiddels Napier verlaten. Het was erg gezellig bij de familie Anderson. Als het goed is gaan we ze nog een keer in het nieuwe jaar ontmoeten. Met Ria en de girls hebben we Cape Kidnappers bezocht. Een kolonie gannets (Jan van Gents), ongeveer 2.000 stuks konden we hier (van heel dichtbij) bewonderen. Mooie vogels om te zien. De weg er naar toe (op een trailer achter een trekker, op het strand, gedeeltelijk door de branding) was een beetje bumpy, maar dat maakte het ook wel weer exiting. De girls vonden het in ieder geval schitterend. Hugo ook, want hij was met 4 nice girls op stap!!
Trouwens het weer werkte ook weer mee, want alleen toen we weggingen regende het een klein beetje, daarna zagen we de regen alleen in de verte en hadden we de zon boven ons.

Vandaag zijn we aangekomen bij Siets en Ineke in Gisborne. Andy, Suzanne en little Jessica zijn hier gisteren aangekomen. Bij hen zullen we kerst vieren. De vooruitzichten voor eerste en twee kerstdag zijn erg goed: zonnig weer, ongeveer 26 graden! Heerlijk, al moet het kerstgevoel nog wel komen.

Vanuit Nieuw Zeeland wensen wij familie en vrienden (wederom) fijne kerstdagen. Geniet ervan, wij doen dat namelijk ook. En Desire: succes met de kerstmedewerking in de Marktpleinkerk.

Tot een volgende keer!

Hugo en Jasperdina

• 24 December 2005 - 15:47

Bas, Sandra, Claudia En Michelle:

Hele fijne feestdagen voor allemaal!