Birthday! - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Birthday! - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Birthday!

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

26 December 2005 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Via onze site hebben enkelen van jullie al de felicitaties gedaan voor Jasperdina haar verjaardag. En dat is helemaal goed, want woensdag 28 december a.s. wordt ze 32 jaar jong!
Dit gaan we natuurlijk vieren. We dachten dit eerst thuis in NL te doen, maar daar is dan niemand thuis. Dus nodigen wij jullie uit in Gisborne. Grote kans dat je het te ver rijden vindt. Wil je haar toch feliciteren dan kan dat natuurlijk altijd. Onderstaande communicatiemogelijkheden zijn hiervoor beschikbaar:

Telefoon Gisborne: verkrijgbaar bij beide ouders
Mobiel (vanuit Nederland): 0064 2102 280 232
E-mail: bij jullie bekend
Internet: waar je nu bent

Tot slot: de kerstdagen bij de familie Mohlmann waren erg gezellig! Op een zonnige kerstdag met de juiste temperatuur is een BBQ altijd geslaagd!

Geniet van de laatste week van het jaar met de Top 2000 (die wij nu moeten missen)!

Groeten uit always sunny Gisborne, namens Jasperdina,

Hugo

• 26 December 2005 - 11:50

Rene & Sandra + Sophia:

Dag bijna jarig nichtje,

Vanuit een koud en wit Engeland, willen je hierbij een hele fijne verjaardag wensen, de 26e.
    We moeten bekennen dat we door alle drukte heen nog maar een paar keer op jullie web site hebben gekeken, maar volgens ons genieten jullie volop en gelukkig aan medeleven geen gebrek!

• 26 December 2005 - 18:33

Bas, Sandra, Claudia En Micchelle:

Hallo daar,
    wij willen eventjes afzeggen voor je verjaardagsfeestje. Claudia en Michelle vinden het net iets te lang rijden! Een hele fijne verjaardag toegewenst en tot gauw!
    Pa en ma zijn nu hier en we hebben net lekker gegeten! Nu spelletjes en daarna lekker slapen. Misschien gaat het nog wel sneeuwen, maar dat blijft nog een verrassing.
    Groetjes!!!!

• 26 December 2005 - 19:07

KE/ETWD/MLFM:

We hebben net heerlijk gegeten bij pa en ma en natuurlijk hebben we het even over jullie gehad. Frank ligt nu boven op zolder te slapen maar dit is wat vreemd voor hem, dus blijf ik maar even in de buurt; kan ik gelijk even jullie een berichtje sturen. Wij (MLFM) hebben geheel verzuimd jullie prettige kerstdagen en een goede jaarwisseling te wensen maar bij deze dan alsnog (al is het het voor eerste natuurlijk mosterd na de maaltijd).
    We wensen jullie nog een hele prettige vakantie aldaar en voor het nieuwe jaar veel goede gezondheid.
    O ja, we genieten weer volop van de TOP 2000.

groeten van ons allen.

• 26 December 2005 - 21:01

Oom Kees En Tante Lydie:

Om eerlijk te zijn zijn we een beetje vergeten om jullie fijne kerstdagen toe te wensen, maar dat zat wel goed met een BBQ. bij een heerlijke temp. lazen we. Tocg wel raar kerst in de warmte denken we.Wij hebben ok heerlijke dagen gehad. We komen zojuist terug uit Arnhem. Gea en henk hadden ons voor vandaag uitgenodigd om met hen ergens te gaan eten.HEERLIJK WAS DAT. Maar we zijn nu mooi op tijd om jou te feliciteren Jasperdina. Nou van harte geluk gewenst.En jij ook Hugo.Dat zal ook misschien nooi weer gebeuren met zulke temp. jou verjaardg vieren.Verder wensen we jullie een goede voortzetting van jullie vakantie in Nw. Zeeland.
    Groeten van ons samen !!

• 27 December 2005 - 15:34

Frans,Dineke,Laura En Jenny:

hallo
    Jasperdina, wij willen jou een fijne verjaardag toe wensen.En voor julie samen een goede jaarwisseling.
    Groetjes uit het witte Groningen.

• 27 December 2005 - 16:30

Pa En Ma:

Jasperdina van Harte Gefeliciteerd en Hugo ook,en een zonnige dag toegewenst. groetjes van Pa, Ma, Claudia.

• 28 December 2005 - 08:03

Ellen:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, in de Gloria, in de Gloria, Hieperdepiep HOERA !!
    Jasperdina, VAN HARTE GEFELICITEERD !
    Geniet nog lekker van jullie vakantie;
    we hold the ford out here !
    Groetjes
    Ellen

• 28 December 2005 - 13:38

Pa En Ma En Claudia:

Hallo daar!
    Het heeft hier gesneeuwd! We hebben helaas geen witte kerst gehad, maar toen Claudia kwam logeren ging het toch nog een beetje sneeuwen. Nu drinken we een kopje koffie met een stukje taart op jou verjaardag! Hebben we toch nog een beetje feest.
    Groetjes, ook van Bas, Sandra en Michelle.

• 28 December 2005 - 18:11

Hans, Marja, Colin En Yannick:

Hallo Jarige Job en Hugo,
    Tja, wij vervelen ons echt te pletter... al vijf jaar lang waren wij afwezig op de verjaardag van Jasperdina vanwege een weekje vakantie tussen kerst en oud & nieuw. Maar uitgerekend dit jaar zijn wij vandaag al terug! En wat doen jullie?... Jullie gaan in Nieuw Zeeland zitten! Wij hebben zin in een feestje en nu zitten we dus thuis... We hebben de trip richting jullie nog overwogen, maar ook onze kids vonden het iets te lang reizen. Dus nu maar vanaf hier: Congratulations en heel veel plezier!!!
    Groetjes, en tot ziens in Nederland.

• 29 December 2005 - 10:35

Lars, Joelle en Marja uit koud Amersfoort

• 31 December 2005 - 14:20

Mirjam:

Hey ho,
    Jasperdina, alsnog van harte gefeliciteerd!! (en Hugo ook natuurlijk! ;))
    Ik was een midweekje op de Veluwe, maar het smsje versturen wilde niet helemaal lukken.... een goede jaarwisseling!!
    Groetjes,
    Mirjam

• 01 Januari 2006 - 11:05

Ed, Trudy, Wouter En Danielle:

Zo te zien de eerste dit jaar!!!! De allerbeste wensen voor 2006 en tzt een goede terugvlucht naar The Netherlands.
    De start bij ons in de straat (A.G. straat) was overweldigend (diverse 100.000 klappers en ontzettend veel sier- en overig knalvuurwerk (aan de IBB niet eerder meegemaakt). We hebben dus het "rampjaar 2005" voor ons goed verlaten. De verbouwing ligt op schema zoals jullie wellicht aan de diverse toegestuurde foto's hebben kunnen zien.

Geniet ze de laatste 2 weken in NZ.

Tot weerziens,
    Wouter (die momenteel bij mij staat), Danielle en Trudy (beide momenteel in de badkamer).

• 01 Januari 2006 - 11:07

Ed:

In navolging van het zojuist verstuurde bericht.

Eveneens tot weerziens,
    Ed (je begrijpt het al achter de computer)

• 01 Januari 2006 - 17:40

Gustav En Raimonda:

Hallo daar,

Gelukkig nieuwjaar en nog een fijne tijd in de laatste weken.
    Groetjes,
    Gustav en Raimonda