Singapore eerste deel - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu Singapore eerste deel - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Singapore eerste deel

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

12 Januari 2006 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal!

Een 20 minuten geleden zijn we geland in Singapore. We hebben dus het 1e gedeelte van onze terugreis erop zitten. Vanmorgen (donderdag) zijn we door Siets en Ineke naar het vliegveld in Gisborne gebracht (na nog even telefonisch contact met het thuisfront). Uitgezwaaid door de familie vertrokken we rond 8.30 uur naar Auckland. Na een uurtje vliegen landden we op de nationale luchthaven. Via een easy walk konden we de internationale luchthaven bereiken.

Hier moesten we een paar uur wachten voor onze vlucht naar Singapore. Tijdens het wachten hadden we nog even sms- en telefonisch contact met Ria. Met een half uur vertraging vertrok ons vliegtuig (Air New Zealand) om 1.15 uur locale tijd. Jullie lagen toen reeds op één oor.

De vlucht naar Singapore was prima verzorgd. Onderweg wel een beetje last van turbulentie ("bumpy road"), maar voor de rest is het allemaal goed gegaan.

Het is nu 19.00 uur locale tijd (7 uur verschil met NL en 5 uur met NZ). Nu gaan we ons vermaken op de luchthaven en rond middernacht vertrekken we met Singapore Airlines weer naar Nederland. Voor vertrek proberen we nog een berichtje op de site te plaatsen.

Tot mails!

Hugo & Jasperdina

• 12 Januari 2006 - 11:11

Ed:

Net jullie geschreven bericht van enkele minuten geleden gelezen. Geniet ze op de luchthaven in Singapore en voor over enkele uren een goede reis naar het nu mistige, waterkoude Nederland. Tot morgen!!!!!!!!!!!!!
    groet, Ed

• 12 Januari 2006 - 13:40

Pa En Ma:

Over het vliegen vanaf N.Z. is bekend dat daar veel turbulentie zit. In 2000 hebben wij daar geen last van gehad, wel bij het dalen in Singapore knapten m'n oren. Dat hebben jullie dus al gehad, het dalen, bedoel ik. Geniet nu maar de mooie luchthaven Singapore. Wij vonden het mooier dan Schiphol. Voor de rest, een goede reis en behouden aankomst toegewenst van jullie ouders uit Zwaanshoek. Wij hopen op Schiphol te zijn, wel wat vroeg voor ons natuurlijk, gewoonlijk staan we pas om 8.00 uur op, dus dit wordt voor ons afzien, maar we hebben het er graag voor over. Tot morgenvroeg!!!!!!!!

• 12 Januari 2006 - 13:48

Ruud:

Ik heb voor het eerst deze week een halve dag vrij (onze kraamverzorgster was vanochtend voor het laatst en nu mogen we het zelf gaan doen!) en ik zit net even de mail te checken. Geniet nog even van deze laatste uurtjes vakantie en een goede vlucht naar Nederland. Spreken jullie morgen wel.

• 12 Januari 2006 - 19:31

Gustav En Raimonda:

Hoi Hoi,
    We willen even zeggen dat we de afgelopen weken erg genoten hebben van al jullie brieven. Jullie pagina was onze startpagina. We wensen jullie een fijne reis toe. Tot snel.
    Groetjes,
    Gustav en Raimonda

• 12 Januari 2006 - 20:06

Pa En Ma:

Wij zijn heel blij dat jullie morgen thuis komen.Een goede reis en een veilig thuiskomst.Veel liefs van Ma en Pa den Haan.

• 12 Januari 2006 - 21:58

Martin, Lianne, Frank En Manouk:

Bagage vergeten, verloren in Auckland?

Zijn vanmiddag nl. gebeld door Air New Zealand Baggage Services !!!

Check even de mail, dat maakt e.e.a. duidelijk.

Een veilige en rustige vlucht naar Schiphol gewenst.

gr. Martin, Lianne, Frank en Manouk.

P.S. jullie lezen dit toch pas na thuiskomst weet ik nu al, maar dat geeft niet.

• 12 Januari 2006 - 21:58

Martin, Lianne, Frank En Manouk:

Bagage vergeten, verloren in Auckland?

Zijn vanmiddag nl. gebeld door Air New Zealand Baggage Services !!!

Check even de mail, dat maakt e.e.a. duidelijk.

Een veilige en rustige vlucht naar Schiphol gewenst.

gr. Martin, Lianne, Frank en Manouk.