Weer thuis! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

13 Januari 2006 | Nederland, Hoofddorp

Weer thuis!

Vanmorgen om 6.30 uur zijn we veilig en wel geland op Schiphol na een ruim 12 uur durende vlucht vanuit Singapore. Ook deze laatste reis was er enige turbulentie, maar voor de rest is de reis voorspoedig verlopen. Voor degenen die ook overwegen om ook een dergelijke reis te maken: Singapore Airlines is een echte aanrader.

Bij aankomst op Schiphol wachtte ons een verrassing: 1 koffer stond nog in Auckland! Wat bleek: het label om de koffer is waarschijnlijk beschadigd / verloren. Gelukkig hadden we ons telefoonnummer genoteerd op een separate label, dus bij Martin en Lianne stond een bericht op het antwoordapparaat vanuit Nieuw Zeeland (Air New Zealand) dat onze koffer was gevonden. Binnen enkele dagen wordt onze koffer (als het goed is) thuis bezorgd.

Op de luchthaven wachtten beide ouders ons op. Een fijn weerzien! Eenmaal thuis was de tafel reeds gedekt voor een uitgebreid ontbijt. Hier waren we wel aan toe na zo'n lange reis. Ed, Trudy, Lianne, Frank en Manouk waren ook van de partij.

Vanmiddag hebben we toch maar even bijgeslapen, want 36 uur zonder slaap is toch wel erg lang. Voor die tijd hadden we reeds de 15 (!) fotorolletjes (exclusief digitale foto's) weggebracht en aan het eind van de dag konden we deze al ophalen.

Nu dus lekker nagenieten en bijpraten met iedereen!

Hugo en Jasperdina

• 14 Januari 2006 - 08:06

Hans, Marja, Colin En Yannick:

Waarchijnlijk liggen jullie nu nog lekker te maffen, of juist niet: geen idee wat de jetlag met jullie doet, maar in ieder geval zijn er bij ons drie van de vier personen wel al wakker. Ik (Marja) opende mijn mail en Colin zei meteen: Hee, waarom staan Jasperdina en Hugo daar? Ik vertelde hem dat jullie nu weer terug zijn van vakantie. Een heeeele lange vakantie, die naar ons idee voor jullie prima is verlopen! Wij hopen, net als velen met ons waarschijnlijk, gauw eens de foto's te mogen bewonderen. We maken wel eens een afspraak binnenkort. Eerst maar eens naar jullie familie en lekker nagenieten. Tot ziens, van ons vieren.

• 14 Januari 2006 - 08:20

Ria, Colin, Julia And Sarah Anderson:

Hello Hugo and Jasperdina, It's great to see you have arrived safely back in Holland. All the best to you both now that you are home. We will send photo's soon as we have just arrived back from Marsden Point today. Tot zien!

• 14 Januari 2006 - 13:31

Frank & Peet, Demy En Mel:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen. Leuk zo'n ontvangst + ontbijttafel ;) Dat is nog eens een verrassing!

Tot gauw!

Groetjes,
    Peet

• 16 Januari 2006 - 19:07

Gustav En Raimonda:

Hoi Hoi,
    Wat was het gaaf om jullie weer te zien.
    Tot gauw,
    Gustav en Raimonda