Van het Noorder- naar het Zuidereiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Van het Noorder- naar het Zuidereiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Van het Noorder- naar het Zuidereiland

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

18 November 2005 | Nieuw Zeeland, Picton

Hallo!

Even een kort berichtje voor wie niet lang kan wachten op een volgend bericht.

Vanmorgen hebben we de overtocht gemaakt naar het Zuidereiland. Een prachtige tocht, met name door de Marlborough Sounds. Geweldig om de "fjorden" te zien! En ook nog eens prachtig weer, geen wolkje aan de lucht!! Beter dan in Nederland, zo lezen we uit de berichten.
Trouwens: Jasperdina is deze keer niet zeeziek geworden. Gelukkig!

Vandaag gaan we verder richting Blenheim, morgen de Marlborough Sounds verkennen.

Overigens: de foto's zijn gisteren gelukt (zie vorig bericht). Jasperdina eindelijk op de foto! Nu hoeven jullie niet meer te denken dat Hugo alleen op reis is.

Groeten uit een zonnig en steeds mooier wordend Nieuw Zeeland.

Hugo en Jasperdina

• 18 November 2005 - 12:37

Martin:

Wat leuk jullie enthousiaste verhalen te lezen!
    En wat een mooie foto's.
    Jullie bloembollen zullen we binnenkort aan de FrSingel neerzetten (de doos hè, dit betekend niet dat wij de bollen in de grond zetten; dit had je geregeld als we het goed hebben begrepen!) dus volgend voorjaar zitten jullie er gekleurd bij.
    O ja, die camper van jullie rijdt zeker wel lekker
    (een echte TOYOTA!).

Groetjes van Martin, Lianne, Frank en Manouk en een hele prettige tijd daar verder.

• 20 November 2005 - 13:41

Frank & Peet, Demy En Mel:

Vergeten bij het vorige berichtje te zeggen, leuk je weer te zien op de foto's Jas!

Liefs en groetjes,
    Peet

• 20 November 2005 - 13:50

Danielle Vink:

Hallo, hier ben ik weer eens. Zijn jullie met de slee/vuilniszak nog van de sneeuw helling gegaan? Wat een mooie camper zeg. Jasperdina rij jij hier ook in? Hier gaat alles goed. Sinterklaas is hier weer aangekomen. Gisteren heb ik mijn klomp gezet met een wortel, tekening en lijstje er in. Vanochtend zat er een sinterklaasboek in. Wouter had in zijn schoen All Stars kaarten (wat zijn dit zal je wel zeggen. Nou dit zijn voetbalplaatjes die je in een boek kunt doen. De dubbele ruil je met schoolvrienden).
    Nou doei maar weer Danielle.