Shotoverjet! - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Shotoverjet! - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Shotoverjet!

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

07 December 2005 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Hallo allemaal,

Ons vorige verhaal heeft toch wel wat reacties opgeleverd. Om nu te bewijzen dat we de shotover bevaren hebben hierbij de link waar je naar de foto's van ons kunt kijken:

www.shotoverjet.com
Klik op "daily Photos".
Selecteer de datum van 2 december 2005 of zoek op nummer (3 foto's):
SOJT51221053
SOJT51221168
SOJT51221177

Hoe lang de foto's beschikbaar blijven, weten we niet. Dus wacht niet te lang met kijken.

Op het moment zijn we in de meest zuidelijkste stand van het Zuidereiland. Onze belevenissen hiervan vertellen we weer de volgende keer.

Groeten,

Hugo en Jasperdina

• 07 December 2005 - 13:09

Ruud:

Voor degenen die de foto's bekijken een kleine aanpassing:
    SOJT51220153
    SOJT51220168
    SOJT51220177

Voor de rest: ik had het al tegen Annemarie gezegd dat het waarschijnlijk de Shotoverjet zou zijn. Gaan jullie trouwens nog naar Stewart Island?

• 07 December 2005 - 15:39

Ed:

Fantastisch om te doen met de shotoverjet, lijkt mij.
    Jasperdina al een beetje gewend aan het linksrijden en links schakelen. Of is deze foto maar show in een stilstaande auto!!!!!!!!!

• 07 December 2005 - 18:02

Eva En Peter:

Hoi Hugo en Jasperdina,

Wat een verhalen zeg, hartstikke leuk allemaal zo te horen, maar ja dat bungee jump verhaal trapte wij toch niet helemaal in! Wel leuk van dat shotoverjet varen, ook genoeg uitdagend lijkt ons. Hier gaat alles zijn gangetje, en als jullie terugkomen, zijn jullie nog niet te laat om te komen helpen met klussen in ons huis! ...snik, we zullen waarschijnlijk pas eind mei onze sleutel krijgen! Binnenkort gaan wij ook een reisje maken, een stukje dichterbij dan jullie, we gaan een weekendjeweg naar centerparks lommerbergen. Oja, en de volgende vakantie staat alweer gepland, rond 18 februari gaan we een week naar Gran canaria met familie van Eva. Aangezien haar beide ouders de 60 jaar nog niet oud genoeg vonden om hun verjaardag niet te vieren!
    Hoe gaan jullie trouwens de kerst doorbrengen? En zijn jullie nog rare feestdagen tegengekomen waar jullie niet op voorbereid waren (winkels dicht etc.)?

Tot mails, spreeks, zien enzo. Groet, Eva en Peter

• 08 December 2005 - 20:01

Hans V. N:

Beste Jasperdina en Hugo, even een korte groet van mij. Ik zie dat jullie je fantastisch vermaken en vreselijk veel beleven. Als ik jullie nu zie in prachtig weer, voor een camper, ben ik bijna jaloers. Nou, geniet lekker verder en de groeten van Anja en mij. Hans

• 09 December 2005 - 23:17

Frank & Peet, Demy En Mel:

Leuke foto's hoor, lekker actief ;)

Liefs en groetjes,
    Peet