Van Auckland naar Singapore met de A380! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu Van Auckland naar Singapore met de A380! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Van Auckland naar Singapore met de A380!

Door: The Vink Family

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

02 Januari 2015 | Singapore, Singapore

Dag allemaal,

Vrijdag 2 januari 2015: onze reis naar Nederland is begonnen en we hebben inmiddels de eerste vlucht er op zitten. Vanmorgen moesten we nog een paar kilometer met de camper rijden en konden we deze inleveren bij het THL-depot. Dat was zo geregeld en er stond al een bus klaar die ons naar de luchthaven van Auckland bracht. Via de douane en de security check kwamen we in de tax free zone terecht om onze laatste NZ-dollars uit te geven. Bij het vliegtuig aangekomen wachtte ons een verrassing: een A380 van Singapore Airlines gaat ons naar Singapore brengen! Een retourtje Schiphol – Dubai hoeven we dus niet meer te maken om in zo’n vliegtuig te zitten ;).

Om 13.50 uur is het ready for take-off. De vlucht naar Singapore is voorspoedig verlopen. Alleen onderweg af en toe wat turbulentie (“bumpy road”), de piloot heeft er zo veel mogelijk omheen gevlogen, want we vlogen niet in een rechte lijn. Ook nu weer lekker eten aan boord en genoeg afleiding met filmpjes, spelletjes etcetera, zodat de 10 uur vliegen toch best redelijk snel gaan. En volgens Jochem en Arjan zijn de stewardessen aan boord ook nu weer “mooie vrouwen”. Je kunt er niet vroeg genoeg oog voor hebben!

Om 19.00 uur lokale tijd zijn we in Singapore geland (5 uur vroeger dan in NZ en 7 uur later dan NL). Met internet, slapen en shopping vermaken we ons tot dat onze volgende vlucht (Singapore – Amsterdam) gaat beginnen. Aftellen dus voordat we weer voet op Nederlandse bodem kunnen zetten.

Tot gauw!

• 02 Januari 2015 - 17:19

Edith En Paul Cnossen:

Goede reis.

• 02 Januari 2015 - 18:20

Jan:

Goede en veilige reis gewenst en ik ben een beetje jaloers dat jullie in een A380 hebben gezeten. Ik hoor nog wel een keer hoe dat was.

• 03 Januari 2015 - 07:09

Je Ouders:

Fijn dat jullie die ervaring van de A380 hebben gehad. Volgens ons reizen wij daar de 30e ook mee. Zojuist op internet gekeken of jullie al geland waren op Schiphol. Ja om 6.55 uur zijn jullie geland. Wie waren op Schiphol aanwezig om jullie te begroeten? Tot vanavond, jullie tijd, dan hopen we jullie te zien via Skype. Voor nu welterusten.
    Je Pa en Ma