Happy New Year! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

02 Januari 2006 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hallo allemaal!

Vanuit een zonnig Nieuw Zeeland wensen wij iedereen het allerbeste voor het jaar 2006!
Voor ons is het jaar goed begonnen: mooi weer in het vooruitzicht! Dat belooft dus nog wat goeds voor de komende twee weken.

Ja, de tijd gaat snel, zeker nu we de overgang naar het nieuwe jaar hebben gemaakt. Al was voor ons de jaarwisseling een rare gewaarwording. Net als met kerst hadden we met oud en nieuw niet echt het gevoel dat we in de feestdagentijd zaten. Uiteraard is het de veroorzaker het mooie weer. In Nederland koud en sneeuw, hier een zonnetje en een aangename temperatuur. In ieder leuk om een keer mee te maken (zeker als je telefonisch contant hebt met familie die zich nog in 2005 bevindt en wij al de overgang naar 2006 hebben gemaakt). Bij de familie hebben we in ieder geval een aantal gezellige dagen doorgebracht.

Inmiddels hebben we Gisborne voor een week verlaten. We bevinden ons nu in Tauranga bij het nichtje van Hugo (Kelly). Ooit wel eens in Nederland gezien, maar dat was erg lang geleden. Morgen reizen we verder naar Rotorua en gaan we genieten van geisers, modderpoelen, warmwaterbronnen, Maori-cultuur etc. (2 dagen). Vervolgens 2 dagen Taumarunui (Jan en Sharon) en 2 dagen Ohope (Andy, Suzanne en Jessica) komen we weer terug in Gisborne. Hier brengen we de laatste twee dagen door en vliegen vervolgens naar Auckland (binnenlandse vlucht) om vervolgens na 12 weken weer eens op huis aan te gaan. Benieuwd hoe het jullie in Nederland vergaat... (en te ervaren hoe koud het kan zijn).

Maar zo ver is het gelukkig nog niet, wij genieten nog even van het mooie weer en alles om ons heen.

Nog bedankt voor alle felicitaties voor de verjaardag van Jasperdina!

Maak er een mooi jaar van!

Hugo en Jasperdina

• 02 Januari 2006 - 11:14

Pa En Ma:

Hallo
    Hugo en Jasperdina de beste wensen voor 2006.Geniet nog maar van de laatste weekjes,en het zonnige weer.De sneeuw is hier weer weg. Maar de voorspelling is dat het weer regen en kouder wordt.groetjes en liefs pa en ma.

• 02 Januari 2006 - 14:53

Nanda:

Wij willen jullie beiden ook een goed en gelukkig 2006 toewensen en nog even genieten van al het moois wat N.Z. te bieden heeft.De families langs en een laatste groet aan iedereen. Zijn de Pohutakawa bomen mooi in bloei. Dat zijn de natuurlijke kerstbomen, die met kerst hun rode bloesems laten zien. N.Z. kan niet meer stuk voor jullie met zoveel gedaan en gezien, leuk hoor. We wensen jullie een goede reis en behouden aankomst in Holland aan.
    Greetings van Aart en Nanda.

• 03 Januari 2006 - 14:22

Frank & Peet, Demy En Mel:

Hoi hoi jullie beidjes, Wij wensen jullie een gelukkig 2006! Geniet nog even van jullie tijd in NZ en gezellig om jullie daarna weer na zo'n lange tijd te kunnen zien! Tot dan! Groetjes, Peet

• 03 Januari 2006 - 23:40

Pa En Ma Vink:

Inmiddels is 4 januari een half uur oud voor ons, maar we hebben de nieuwe wereldburger bewonderd. Het is een mooi ventje. Jullie dus ook gefeliciteerd met de nieuwe oom en tantezegger. Alles gaat goed hier. We zien uit naar jullie terugkomst, maar geniet van de laatste dagen daar en doe alle bekenden de groeten van ons,
    jullie Pa en Ma uit Zwaanshoek

• 04 Januari 2006 - 10:30

Anko:

Ook voor jullie de beste wensen voor 2006. Tijdens kerstdiner heb ik jullie SMS bericht voorgelezen, dus de groeten zijn bij een ieder aangekomen. Geniet nog van de laatste periode, want voor je het weet ben je weer in koud en nat Nederland.

• 04 Januari 2006 - 16:10

Ineke Van Den IJssel:

De beste wensen voor 2006 en een gezond jaar ook toegewenst met heel veel reisplezier weer voor jullie in het vooruitzicht.
    ja de tijd gaat heel snel je leeft er naar toe en voor je het weet is het alweer om. vooral de laatste weken gaan hard. het weer is hier koud, de vooruitzichten zijn voor vanavond sneeuw en ijzel dus we kunnen ons lol weer op. neem het zonnetje s.v.p. mee. Nog een paar fijne weken en tot.....