Laatste week Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Laatste week Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Laatste week Nieuw Zeeland

Door: Hugo en Jasperdina

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

08 Januari 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal!

Onze laatste week in Nieuw Zeeland is ingegaan. Voor jullie waren het misschien 12 lange weken, voor ons is de tijd omgevlogen. Dit betekent in ieder geval dat wij het naar ons zin hebben hier aan de andere kant van de wereld, want times flies when you're having fun!!

Gisteren zijn we bij Andy, Suzanne en Jessica in Ohope aangekomen. Erg mooi weer hier aan de noordkust! Vandaag hebben we een aantal wandelingen gemaakt in de omgeving. Straks lekker BBQ-en! Morgen reizen we weer naar Gisborne. Helaas moeten we dan "onze" mooie auto weer inleveren. Dindag en woensdag verblijven we nog in Gisborne.

Donderdagochtend om 8.30 uur nemen we een binnenlandse vlucht richting Auckland. Even een paar uur wachten, dan begint voor ons de grote reis naar huis. Net als op de heenreis is dit via Singapore. In tegenstelling tot de heenreis verblijven we hier een paar uur. Vrijdagochtend rond 7.00 uur hopen we weer voet te zetten op Nederlandse bodem.

Tot mails!

Hugo & Jasperdina

• 08 Januari 2006 - 09:37

Yvonne Visser:

ik wens jullie nog een hele fijne week en een goede terugreis.

• 08 Januari 2006 - 11:55

Mirjam:

Hey,
    Nog een paar leuke dagen en geniet van de BBQ... dat is hier nog ff wachten! ;) Een mooie en veilige terugreis toegewenst!
    Liefs, Mirjam

• 08 Januari 2006 - 17:54

Frank & Peet, Demy En Mel:

Geniet nog even lekker van jullie daagjes in NZ en een goede en veilige reis naar huis toegewenst!

Peet

• 08 Januari 2006 - 20:54

Martin, Lianne, Frank En Manouk:

Hoi luitjes,

Een hele fijne laatste week gewenst en we zien jullie graag weer vrijdag a.s.!!
    Geniet er nog even flink van.

hartelijke groeten van ons viertjes

• 08 Januari 2006 - 21:52

Ed, Trudy, Wouter En Danielle:

Vanmiddag de nieuwe wereldburger in H'veld-G'dam bewonderd. Fantastisch mooi volgens ons vieren. Jullie trouwens ook gefeliciteerd met Guido. Voor wat betreft de laatste week, geniet er nog met volle teugen van want voor je het weet ben je hier weer je brood aan het verdienen.
    Doe de groeten in Ohope en Gisborne. Tot vrijdag a.s.!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Trudy en Ed (en de slapende Wouter en Danielle)

• 09 Januari 2006 - 10:46

Gustav En Raimonda:

Hoi Hoi,
    Ik hoop dat de bbq lekker was. fijne tijd nog en een goede terug reis toegewenst.
    Gustav en Raimonda

• 09 Januari 2006 - 21:30

Eveline En Marjan:

Lieve Jasperdina en Hugo,
    Wij wensen jullie nog een fantastische week in het Nieuw Zeelandse. Geniet nog maar lekker en vlieg veilig terug !

• 10 Januari 2006 - 15:25

Ria:

Nog even lekker genieten
    en alvast een goede terugreis toegewenst.