Arjan 4 jaar! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu Arjan 4 jaar! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Familie Vink - WaarBenJij.nu

Arjan 4 jaar!

Door: Hugo, Jasperdina, Jochem en Arjan

Blijf op de hoogte en volg Familie Vink

17 December 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we een bijzonder feestje te vieren en de slingers hingen al in de camper (en even later buiten): Arjan mocht zijn 4e verjaardag helemaal in Nieuw Zeeland vieren. Gelijk al ’s ochtends na het ontbijt hadden we al bezoek uit Nederland van zijn ooms en tantes en opa en oma Den Haan. Via “beeld en geluid” kwamen ze Arjan feliciteren. Mooi dat de techniek dat allemaal mogelijk maakt.
En uiteraard horen bij een feestje cadeautjes: Arjan was erg blij met zijn rode tractor en boerderijdieren!

Na het ontbijt zijn we eerst naar het depot van de camperverhuur gereden voor een “wissel “ van het beddengoed. Vervolgens door naar het bungy jumpen. Arjan zag het niet zo zitten om van een brug te springen, maar Jochem wilde het er wel op wagen. Helaas voor hem, hij was nog iets te jong (al mag je al vanaf je 8e onder begeleiding een sprong in het diepe wagen…!).

Ons reisdoel vandaag was Wanaka, ruim 100 km vanaf Queenstown rijden. In Wanaka hebben we eerst Puzzling World opgezocht. Een mooi verjaardagspartijtje voor Arjan, want de kinderen vonden het doolhof erg leuk. En verder alle bijzondere puzzels en grappige illusies.

Nu staan we op een camping in Wanaka en gaan vandaag (bij jullie is het nog de vorige dag) door naar de West Coast via de “Gates of Haast”. Dat wordt dus oppassen voor de Sandflies!

Tot een volgende keer!
Groeten van ons allen.

• 17 December 2014 - 22:10

Trudy, Danielle En Ed :

Hallo Fam,

Leuk de foto met de Skype verbinding en de overige foto's. Na enig inzoomen volgens mij pa en ma de Haan vanaf de Atletiekstraat?

Gr, Trudy, Danielle en Ed

• 17 December 2014 - 22:12

Manja:

Hiep hoera voor Arjan!

Gefeliciteerd en heel veel plezier
    met papa en mama en opa en oma.

Dikke kus van Omar,Sarah en Manja